Bestuur en begeleiding

Het bestuur van BC Argus bestaat uit:

Christ van den Boogaard Vicevoorzitter
Danny Voets Bestuurslid

Contactpersoon jeugdzaken:

Contactpersoon donderdagochtendgroep & rolstoelbadminton :

• Christ van den Boogaard - 06 387 491 18

Trainer jeugd en senioren:

• Toine Versteegen
  • John van de Ven

Training & begeleiding jeugd:

• Danny Voets
  • Mike Voets
  • Michael Verel
  • René van Doorn
  • Corien Priems
  • Marcel de Kanter
  • Bas van de Sangen

Vertrouwenscontactpersoon

BC Argus wil een veilige badmintonvereniging zijn, waar iedereen met plezier kan sporten en zich thuis voelt binnen de vereniging. Met elkaar doen we er alles aan om grensoverschrijdend gedrag zoals pesten, conflicten en ruzie, discriminatie en seksuele intimidatie binnen onze vereniging te voorkomen om zo te zorgen voor een prettig en veilig sportklimaat.

Download het BC Argus beleidsplan hier

Gedragsregels Jeugdbegeleiders