2020 01 badminiton

Nieuw bij BC Argus: Bad MINI ton!

Badminton club BC Argus gaat starten met een nieuw aanbod. We starten met bad- MINI-ton voor kinderen uit groep 1 en 2 van de basisschool. Hierbij zal op een speelse en leuke manier een basis worden gelegd voor het badmintonspel.

We bieden dit aan op vrijdagen in sporthal Bernrode. De groep begint om 16.00 uur. Om 17.00 uur gaan we stoppen. Wel je ook meedoen? Laat dat dan weten via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Je mag natuurlijk drie keer komen proberen. De contributie is maar € 3 per maand.
We hebben ook leuke activiteiten zoals verkleed badminton bij carnaval en ook komt sinterklaas ieder jaar op bezoek. Ook zal een jeugdkamp worden georganiseerd.

BC Argus wil een veilige badmintonvereniging zijn, waar iedereen met plezier kan sporten en zich thuis voelt binnen de vereniging. Met elkaar doen we er alles aan om grensoverschrijdend gedrag zoals pesten, conflicten en ruzie, discriminatie en seksuele intimidatie binnen onze vereniging te voorkomen, om zo te zorgen voor een prettig en veilig sportklimaat. We hebben dan ook gedragsregels opgesteld voor onze begeleiders.